کیفیت دوره های آموزشکده حریق

دوره های آموزشکده حریق ایران بصورت تخصصی با تمرکز بر روی انواع سیستم های حفاظت حریق، به گونه ای طرح ریزی شده اند که در طول دوره، دانش پژوهان با طراحی سیستم های حفاظت ازحریق و نکات و تمهیدات کاربردی مربوط به نصب و اجرا، تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی انواع این سیستم ها در پروژه های ساختمانی و صنعتی آشنا شوند.  اهمیت و ضرورت این دوره ها در توانمندسازی کارفرمایان و پیمانکاران در تعریف سیستم مناسب و انتخاب برند مناسب جهت هر پروژه با توجه به نوع کاربری آن، مدیریت و رفع مشکلات و پیچیدگی های سیستم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد پروژه ها مطابق استاندارد از ویژگی های برجسته این دوره ها می باشد.

ویدئوی ارزیابی و میزان رضایتمندی دانش پژوهان آموزشکده حریق

 

چه افرادی در دروه های این مجموعه حضور پیدا می کنند؟

پیمانکاران و شرکت های همکار: اغلب پیمانکارانی که در جستجوی اضافه کردن اینگونه سیستم ها در سبد محصولات خدمات شرکت خود هستند و نیاز دارند تا این سیستم ها را بصورت کاملا کاربردی و اصولی آموزش ببینند تا بتوانند مدیریت کامل پروژه های مرتبط را بر عهده بگیرند.

شرکت هایی نظیر مدامکار، آتش خاموش پارس، تکلاد، ایمن سهند آریا، آتش سپهر، کاربرد الکترونیک در صنعت، ایده، اکسیر، تارنمای طلایی و… از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند.

کارفرمایان: بسیاری از کارفرمایانی که پروژه های سیستم های حفاظت از حریق، نظیرانواع سیستم اعلان حریق و اطفای حریق را در دستور کار اجرا دارند و نیاز دارند تا دانشی مقبول در این زمینه داشته باشند تا بتوانند نظارتی مقبول و مؤثر بر پروژه های در حال اجرای خود داشته باشند.

کارفرمایانی نظیر: شرکت ملی نفت ایران، نیرواه اتمی بوشهر،  پتروشیمی اراک، پتروشیمی پلیمر کرمانشاه، ایرانسل، شرکت مپنا، توگا، متروی تهران، نیروگاه یزد، پایندان، فولاد اکسین خراسان و…

بهره برداران: بسیاری از بهره برداران سیستم های حفاظت از حریق که در حال استفاده از اینگونه سیستم ها هستند، با توجه به مشکلات عدیده ای که با اینگونه سیستم ها در امر سرویس و نگهداری دوره ای دارند، نیاز دارند تا آموزشی کامل در خصوص استانداردهای مربوط به تعمیر و نگهداری، بهره برداری اصولی، عیب یابی به موقع و اصولی و همچنین فعال نگه داشتن سیستم های خود بصورت بدون خطا در طول دوره بهره برداری داشته باشند.

بهره بردان سیستم های حفاظت از حریق از شرکت هایی نظیر: بیمارستان میلاد، مترو تهران، وزارت دفاع، صنایع ریخته ری ایران خودرو، ایران خودرو، زامیاد، همراه اول، کارخانه فولاد زرند کرمان، هواپیمایی ایران ایر، نفت پاسارگاد و… از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند.

مشاوران و طراحان: بسیاری از شرکت های مشاور بنا بر ماهیت کاری خود نیاز دارند تا توانایی نظارت بر طراحی ها و تهیه مدارک مهندسی، پیدا کردن نقات ضعف و محدودیت های پروژه، ارائه کامنتهای اصلاحی بر روی مدارک و نقشه های مهندسی را داشته باشند.

شرکت های مشاوری نظیر: مهندسین مشاور آتین طرح، مهندسین مشاور آتک، ، مهندسین مشاور ستیران، آفتاب ایمن پرتو و…

نصابان و شرکت های مجری: بسیاری از نصابان و مجریان (معمولا سیستم های اعلان حریق)، با سیستم های اعلان حریق متعارف (کانونشنال) کار کرده اند، اما تاکنون تجربه اجرای موفق یک سیستم اعلان حریق آدرسپذیر را نداشته اند و مایلند در خصوص نصب و اجرای اینگونه سیستم ها و مراحل نصب و اجرا و برنامه ریزی، تمهیدات استانداردی سیستم های آدرس پذیر دانش مقبولی را کسب کنند تا بتوانند وارد پروژه های آدرس پذیر هم بشوند. مسلما شرکت در دوره سیستم های اعلان حریق آموزشکده حریق، با توجه به مباحث کاربردی و کلیدی ای که در خصوص سیستم های آدرس پذیر دارد، نیازمندی های این گروه را نیز برآورده می سازد.

مهندسان و شرکت های ناظر: بسیاری از کارشناسان و مهندسان ناظر بر پروژه های سیستم های حفاظت از حریق، به منظور پیگیری و نظارت اصولی و مطابق استاندارد، از آموزش های این مجموعه بهره می برند تا بتوانند ادامه روند اجرای پروژه را مطابق تمهیدات استانداردی و بدون خطا پیش ببرند.

سازمانهایی نظیر: سازمان های آتش نشانی تهران، مشهد، یزد، ارومیه، شاهین شهر، گلستان، همدان، اصفهان و… و همچنین سازمان های نظام مهندسی تهران، اصفهان، مشهد، ساری، دزفول و… از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند.

ارزیابی شرکت کنندان در دوره های آموزشکده حریق:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *