کتاب مجموعه سوالات آزمون‏ های کارشناسی ارشد بهداشت، ایمنی و محیط زیست

به منظور صرفه‏ جویی در زمان و هزینه داوطلبین کنکور در تدوین این کتاب سعی شده نکات مهم مطرح شده توسط بزرگان و اساتید بهداشت، ایمنی و محیط زیست کشور و مراجع علمی مطرح به صورت یک مجموعه کامل تدوین گردد تا بتواند مبانی HSE را مطابق با سرفصل‏ های دانشگاهی و موضوعات مهم HSE در صنعت ارایه نماید. علاوه بر فهرست مطالب به صورت دقیق و کامل و فهرست جداول و اشکال، تا حد امکان به اصطلاحات و لغات تخصصی ضروری در داخل متن و پاورقی‏ ها اشاره و همچنین جدول فرمول‏های مهم در انتهای کتاب قرار داده شده است.

ذکر این نکته ضروری است که مجموعه کتاب‏های کنکور HSE شامل مبانی موضوعات بهداشت حرفه‎ای، ایمنی صنعتی و آلودگی‏ های محیط زیست می‏باشد و در صورت نیاز به مفاهیم عمیق‏تر، خوانندگان می‏توانند از منابع معرفی شده در انتهای کتاب بهره‏ مند گردند.

در این کتاب تلاش شد تا در تکمیل محتوای سه کتاب دیگر، مجموعه کاملی از نمونه سوالات مهم و نکته‏دار به صورت طبقه‏ بندی شده تدوین و پاسخ تشریحی و کاملی برای آن ارائه گردد. همچنین برای اولین بار و با تلاش فراوان گروه، پاسخنامه تشریحی سال‏های اخیر کنکورهای مدیریت HSE دانشگاه آزاد و مهندسی ایمنی صنعتی تدوین و ارئه گردیده است.

 

نویسندگان: گروه مهندسین مشاور SDM

انتشارات فن‏ آوران    (1390)      348 صفحه       11500 تونان      تلفن: 66953998

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *