آموزشکده حریق – ویکی فایر (2)

سیستم اعلام حریق

  –  

سیستم اطفاء حریق

امروزه استفاده از سیستم اعلان حریق در اماکن مسکونی و صنعتی از الزامات انکار برای به حداقل رساندن خسارت های ناشی از حریق است و با توجه به حساسیت بالای اینگونه سیستم ها، طراحی و اجرای اصولی و استاندارد آن ها بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی سیستم های اعلان حریق در سه نوع سیستم اعلام حریق متعارف (Conventional)،  سیستم اعلام حریق آدرس پذیر (Addressable) و سیستم اعلام حریق بدون سیم (Wireless) ساخته می شوند.

سیستم‌های اطفاء حریق اتوماتیک نیز برای کنترل و خاموش کردن حریق بدون دخالت انسان بکار می‌روند. نمونه‌هایی از این سامانه های خودکار عبارتند از سیستم‌های آب‌پاشی خودکار (اسپرینکلر)، اطفاء حریق گازی، و اطفاء حریق با ذرات آئروسل متراکم و اطفاء حریق فوم.

مجموعه ما با تجربه موفق بیش از 6 سال در ارائه خدمات آموزش انواع سیستم های اعلان حریق آدرس پذیر و متعارف، انواع سیستم های اطفاء حریق گازی، اسپرینکلر، فوم و آئروسل، هم اکنون به عنوان واردکننده مطرح و نماینده رسمی سیستم های اعلان حریق و اطفاء حریق پا به عرصه فروش، نصب و اجرا و تعمیر و نگهداری پروژه های حفاظت از حریق گذاشته است. امید است با ارائه لیست قیمت های منصفانه و اجرای اصولی و مطابق استاندارد پروژه ها و همچنین اخذ تاییدیه آتش نشانی بر روی سیستم اعلان و اطفای حریق، بتوانیم رضایت کامل مشتریان عزیز را فراهم کنیم.

ویکی فایر (آموزشکده حریق) ارائه دهنده خدمات فروش, نصب و آموزش – اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف – اطفاء حریق گازی و اسپرینکلر – واردکننده و نماینده رسمی، ارائه لیست قیمت همکار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *