بیم دتکتور Fireray50 و Fireray100

بیم دتکتور سری Fireray 50R / 100R از آشکارسازهای دود پرتو نوری مادون قرمز انعکاسی است که از یک واحد فرستنده و گیرنده مادون قرمز متمرکز بر روی یک دستگاه تشکیل شده است. سیگنال ساطح شده توسط فرستنده، در آن سوی انبار توسط یک منشور منعکس شده و سپس به واحد گیرنده این بیم دتکتور جهت ارزیابی برای حضور دود می رسد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می بایست در ارتفاع 30 تا 60 سانتی متری از سقف نصب شود تا حداکثر بازدهی را بتوان از آن انتظار داشت. شعاع تحت پوشش این آشکارساز دودی خطی از هر طرف 7.5 متر می باشد.

 مزایای کلیدی

  • جریان مصرفی پایین
  • ولتاژ عملکردی 12 تا 24 ولت DC
  • کیفیت ساخت عالی و مستحکم
  • محفظه فرستنده و گیرنده کامپکت تکی
  • مدل های موجود برای پوشش برد 50 متر (Fireray 50R) یا 100 متر (Fireray 100R)
  • مطابق با استاندارد BS5839 بخش 5 و استاندارد EN54 بخش 12، و استانداردهای UL و VDS

 

 کاربردهای بیم دتکتور Fireray 50/100:

بیم دتکتورهای سری Fireray 50R / 100R کمپانی فایر ری، از جمله آشکارسازهای دودی خطی انعکاسی است که حفاظت از حریق مقرون به صرفه و موثری را برای فضاهای بزرگ و وسیع از جمله اعلام حریق انبارها، اعلام حریق سالن های همایش، سوله ها، استادیوم ها، سینما و سایر فضاهای باز و با سقف بلند به ارمغان می آورد. به خصوص اگر دسترسی به آشکارسازهای نوع نقطه ای در آن مکان ها دارای مشکلات فنی اجرایی در زمان بهره برداری و تعمیر و نگهداری سیستم های اعلان حریق باشد.

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *