بیم دتکتور فایر ری 100 متری (Fireray)

بیم دتکتور موتورایز فایر ری Fireray5000 دارای تاییدیه آتش نشانی با برد  50 و 100 متری موجود می باشد. قیمت خرید آنلاین فایر ری …. است

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور انعکاسی فایرگارد Fireguard

بیم دتکتور دودی انعکاسی فایرگارد Fireguard انگلیس مورد تایید سازمان آتشنشانی با قابلیت موتور داخلی (موتورایز)، می تواند تا برد 100 متر را تحت پوشش قرار دهد.

جهت دریافت بهترین پیشنهاد قیمت و مشاوره فنی و اجرایی رایگان بیم دتکتور انعکاسی فایرگارد با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور 40 متری فایربیم FIREBEAM

بیم دتکتور دودی 40 متری انعکاسی موتوردار فایربیم با قابلیت پوشش برد 5-40 متر از کمپانی معروف فایر بیم FIREBEAM انگلستان مورد تایید سازمان آتش نشانی

جهت دریافت بهترین پیشنهاد قیمت و مشاوره فنی و اجرایی رایگان، با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور هوچیکی Hochiki مدل SPC-ET

بیم دتکتور دودی متعارف هوچیکی Hochiki انگلستان مورد تایید سازمان آتش نشانی از نوع فرستنده و گیرنده بوده و تا برد 100 متر را تحت پوشش قرار می دهد.

نوع تاییدیه: LPCB-VDS

جهت دریافت بهترین پیشنهاد قیمت و مشاوره فنی و اجرایی رایگان، با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور ١٠٠ متری زتا ZETA

بیم دتکتور دودی ١٠٠ متری موتوردار انعکاسی زتا دارای کنترلر مجزا جھت انجام تنظیمات از کمپانی معروف زتا ZETA انگلستان مورد تایید سازمان آتش نشانی

نوع تاییدیه: VDS

جهت دریافت بهترین پیشنهاد قیمت بیم دتکتور زتا و مشاوره فنی و اجرایی رایگان، با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور ٨٠ متری زتا ZETA

بیم دتکتور ٨٠ متری موتوردار زتا که عملکرد آن بصورت انعکاسی است و دارای کنترلر مجزا جھت انجام تنظیمات پس از نصب است از کمپانی معروف زتا ZETA انگلستان مورد تایید سازمان آتش نشانی

نوع تاییدیه: VDS
مدل: ZT-BEAM/KIT80

جهت دریافت بهترین پیشنهاد قیمت دتکتور دودی 80 متری زتا و مشاوره فنی و اجرایی رایگان با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور 40 متری زتا ZETA

بیم دتکتور موتوردار انعکاسی 40 متری زتا دارای کنترلر مجزا جھت انجام تنظیمات از کمپانی معروف زتا ZETA انگلستان مورد تایید سازمان آتش نشانی

نوع تاییدیه: VDS

جهت دریافت بهترین پیشنهاد قیمت و مشاوره فنی و اجرایی رایگان، با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور رفلکتوری زتا (Zeta)

بیم دتکتور دودی موتورایز و رفلکتوری (انعکاسی) زتا (Zeta) دارای بردهای 40، 80 و 100 متر که نوعی از آشکارساز دود می باشد، از یک بخش فرستنده مادون قرمز و یک گیرنده تشکیل شده است. سیگنال توسط یک منشور ارسال می گردد و پس از بازگشت، برای تشخیص وجود دود آنالیز می شود. در صورتی که این میزان به حدی مشخص برسد، دتکتور سیگنال وجود حریق را هشدار خواهد داد.

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که نصب و عملکرد بیم در فاصله 0.3 تا 0.6 متر پایین تر از سقف و موازی با آن انجام شود. تشخیص جانبی بیم دتکتور رفلکتوری zeta می تواند تا 7.5 متر از اطراف بیم انجام گیرد. ویژگی هایی که در این صفحه راجع به این محصول خواهد آمد، در قیمت بیم دتکتور رفلکتوری زتا موثر خواهند بود.

کاربرد های عمومی

به طور کلی بیم دتکتور ها برای دو هدف استفاده می شوند؛ برای پوشش فضایی بسیار باز و عریض و یا در جایی که استفاده از تعداد زیادی دتکتور دود معمولی، از نظر ظاهری و زیبایی امکان پذیر نباشد. برای مثال می توان از بیم دتکتور زتا در اماکنی مانند مراکز خرید، کلیسا ها و مساجد، موزه ها، مراکز تفریحی، انبار ها، کارخانه ها و… استفاده کرد. این بیم دتکتور برای استفاده در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر استفاده می شود.

ویژگی های بیم دتکتور رفلکتوری zeta

بیم دتکتور رفلکتوری zeta قادر است 50 تا 100 متر از محیط را تحت پوشش تشخیص دود قرار دهد. می توان این محصول را بنا به ضرورت به صورت افقی و عمودی نصب کرد. عملکرد بیم دتکتور زتا با استفاده از برق 12-24Vdc امکان پذیر می باشد. میزان مصرف برق آن نیز بسیار پایین و به اندازه 5mA است که این میزان در هنگام هشدار به 9mA می رسد. نصب این دتکتور بسیار ساده می باشد. به اضافه این که می توان میزان حساسیت آن را انتخاب کرد. این بیم دتکتور می تواند در دمای -20 تا +50 درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند و حداکثر رطوبت 95% را تحمل کند. جنس بدنه این بیم دتکتور از ABS است که دارای رنگ های خاکستری و سیاه می باشد. لازم به ذکر است این محصول دارای استاندارد حفاظت IP50 است، که به معنی محفوظ بودن این محصول در برابر نفوذ گرد و غبار است. ابعاد بدنه این بیم دتکتور 210×117×120 میلی متر و وزن آن 700 گرم است. 

 مدل های بیم دتکتور پرتوی زتا:

بیم دتکتور زتا با برد 5 تا 40 متر مدل ZT-BEAM

بیم دتکتور زتا با برد 40 تا 80 متر مدل ZT-BEAM/KIT80

 بیم دتکتور زتا با برد 80 تا 100 متر مدل ZT-BEAM/KIT100

 

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور ضد انفجار Fireray3000 EExd

بیم دتکتور ضد انفجار Fireray 3000 Eexd متشکل است از یک دستگاه فرستنده است که اشعه مادون قرمز را بصورت خطی به سمت دستگاه گیرنده ساطع می کند. دستگاه گیرنده بیم دتکتور، سیگنال دریافتی را آنالیز کردن و در صورت حضور دود در فضای تحت حفاظت، فعال می شود. دستگاه کنترلر مربوط به این آشکارساز دودی خطی را می توان در فاصله حداکثر 100 متری از گیرنده این بیم دتکتور در ارتفاع پایین و قابل دسترس برای کاربر برای امور تعمیر و نگهداری و بهره برداری نصب کرد. (مطابق با BS 5839 بخش 5)

 بیم دتکتورFireray 3000 EExd  مطابق با استاندارد ATEX دارای مشخصات زیر است:

II 2 G D IP6X EEx d IIB T6
(Tamb= -20°C to +55°C)

ویزگی های کلیدی آشکارساز دودی پرتوی مدل Fireray3000:

  • ولتاژ کاری 12 تا 24 ولت DC
  • دستگاه فرستنده و گیرنده هر دو از نوع ضد انفجار
  • سطوح حساسیت قابل تنظیم
  • جریان مصرفی پایین
  • تست سرخود و جبران سازی حساسیت بصورت خودکار
  • ساختار قوی و مستحکم
  • ایده آل برای حفاظت از محیط های بزرگ در مناطق خطرناک نظیر کارخانجات پتروشیمی، سکوهای نفتی، انبارهای مهمات و… .

 

 کاربردها:

بیم دتکتور ضد انفجار Fireray3000 EExd برای حفاظت از محیط های بزرگ که در گروه محیط های قابل انفجار و خطرناک قرار می گیرند بسیار ایده آل هستند اما در محیط ها معمولی و غیر قابل انفجار پیشنهاد نمی شوند چون از نظر هزینه مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های معمولی نمی باشند.

Fireray® 3000 EExd آشکارساز دود پرتو نوری، همراه با یک منبع تغذیه باتری حمایت، می تواند به یک منطقه از یک کنترل اعلام حریق پانل های معمولی متصل و یا واسط به یک سیستم آنالوگ آدرس از طریق یک ماژول ورودی آدرس و یا یک ماژول مانیتور منطقه.

بیم دتکتور دودی Fireray 3000 EExd (به همراه منبع تغذیه و باطری) را می توان به زون ورودی کنترل پنل متعارف تمامی برندهای اعلام حریق و یا با استفاده از یک ماژول ورودی زون به لوپ آدرس پذیر تمامی برندهای سیستم اعلان حریق آدرس پذیر متصل کرد.

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور Fireray50 و Fireray100

بیم دتکتور سری Fireray 50R / 100R از آشکارسازهای دود پرتو نوری مادون قرمز انعکاسی است که از یک واحد فرستنده و گیرنده مادون قرمز متمرکز بر روی یک دستگاه تشکیل شده است. سیگنال ساطح شده توسط فرستنده، در آن سوی انبار توسط یک منشور منعکس شده و سپس به واحد گیرنده این بیم دتکتور جهت ارزیابی برای حضور دود می رسد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می بایست در ارتفاع 30 تا 60 سانتی متری از سقف نصب شود تا حداکثر بازدهی را بتوان از آن انتظار داشت. شعاع تحت پوشش این آشکارساز دودی خطی از هر طرف 7.5 متر می باشد.

 مزایای کلیدی

  • جریان مصرفی پایین
  • ولتاژ عملکردی 12 تا 24 ولت DC
  • کیفیت ساخت عالی و مستحکم
  • محفظه فرستنده و گیرنده کامپکت تکی
  • مدل های موجود برای پوشش برد 50 متر (Fireray 50R) یا 100 متر (Fireray 100R)
  • مطابق با استاندارد BS5839 بخش 5 و استاندارد EN54 بخش 12، و استانداردهای UL و VDS

 

 کاربردهای بیم دتکتور Fireray 50/100:

بیم دتکتورهای سری Fireray 50R / 100R کمپانی فایر ری، از جمله آشکارسازهای دودی خطی انعکاسی است که حفاظت از حریق مقرون به صرفه و موثری را برای فضاهای بزرگ و وسیع از جمله اعلام حریق انبارها، اعلام حریق سالن های همایش، سوله ها، استادیوم ها، سینما و سایر فضاهای باز و با سقف بلند به ارمغان می آورد. به خصوص اگر دسترسی به آشکارسازهای نوع نقطه ای در آن مکان ها دارای مشکلات فنی اجرایی در زمان بهره برداری و تعمیر و نگهداری سیستم های اعلان حریق باشد.

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

بیم دتکتور دودی Fireray 5000

بیم دتکتورهای FIRERAY 5000 ساخت انگلستان دارای فرستنده و گیرنده مادون قرمز در یک طرف و رفلکتور (منعکس کننده) در طرف دیگر است. در این مدل از بیم برای دریافت گزارش از عملکرد دتکتور و تنظیم حساسیت آن از کنترل کننده مرکزی بیم استفاده می شود.

سیگنال مادون قرمز از فرستنده جهت تشخیص حضور دود در فضا منتشر شده و در صورت عدم حضور دود توسط رفلکتور منعکس می­ شود و سیگنال برگشتی توسط گیرنده­ای که داخل همان باکس فرستنده است دریافت می­گردد. در صورت حضور دود در مسیر رفت و بازگشت شکست نور اتفاق افتاده وگیرنده سیگنال را دریافت نکرده و تجهیز حضور دود را تشخیص می­ دهد.

 بیم دتکتورهای FIRRAY 5000 ا دارا بودن موتور داخلی، قادر به تنظیم خودکار در زمان نصب و راه اندازی است. همچنین این نوع از آشکارساز دودی خطی، در مواجه با مشکل عدم هم ترازی ناشی از تغییر تدریجی و نشست طبیعی ساختمان در طول زمان، بصورت خودکار کاهش اشعه دریافتی و تنظیمات خود را جبران سازی می کند.

آشکارسازهای دودی خطی و یا همان بیم دتکتورها، اغلب در کاربردهای فضای باز نظیر انبارها، سوله ها، شاپینگ مال ها، لابی هتل ها، ورزشگاه ها، مساجد، سالن های همایش و سینما و… کاربردهای فراوانی دارند.

دانلود کاتالوگ Fireray 5000

جهت دریافت قیمت، با ما در تماس باشید:

تلفن: 22915668 

مشخصات بیم دتکتورهای FIRERAY 5000:

  • دارای برد تا 100 متر و با امکان پوشش حداکثر 1500 متر مربع
  • امکان کنترل دو بیم دتکتور دودی با یک کنترل کننده مرکزی
  • دارای ارتباط دو سیمه کنترل کننده مرکزی بیم دتکتور با هر نوع پنل اعلام حریق
  • دارای حساسیت قابل تنظیم جهت کاربری­ های مختلف
  • چک کردن خودکار عملکرد دتکتور در طول شبانه روز
  • جبران سازی اتوماتیک آلودگی دتکتور از طریق تطبیق حساسیت با میزان آلودگی
  • جبران تغییر تدریجی ساختمان و هم ترازی اتوماتیک
  • جریان کشی پایین در حالت آلارم 48-52mA
  • تنظیم و هم ترازی آسان فرستنده و گیرنده با رفلکتور ‌ (تنظیم زاویه و جهت گیری صحیح)
  • دارای خروجی­ های رله آلارم و خطا در عملکرد جهت اتصال با هر نوع سیستم
  • دارای استانداردهای بین المللی EN54:12 و UL268

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668