بیم دتکتور ضد انفجار Fireray3000 EExd

بیم دتکتور ضد انفجار Fireray 3000 Eexd متشکل است از یک دستگاه فرستنده است که اشعه مادون قرمز را بصورت خطی به سمت دستگاه گیرنده ساطع می کند. دستگاه گیرنده بیم دتکتور، سیگنال دریافتی را آنالیز کردن و در صورت حضور دود در فضای تحت حفاظت، فعال می شود. دستگاه کنترلر مربوط به این آشکارساز دودی خطی را می توان در فاصله حداکثر 100 متری از گیرنده این بیم دتکتور در ارتفاع پایین و قابل دسترس برای کاربر برای امور تعمیر و نگهداری و بهره برداری نصب کرد. (مطابق با BS 5839 بخش 5)

 بیم دتکتورFireray 3000 EExd  مطابق با استاندارد ATEX دارای مشخصات زیر است:

II 2 G D IP6X EEx d IIB T6
(Tamb= -20°C to +55°C)

ویزگی های کلیدی آشکارساز دودی پرتوی مدل Fireray3000:

  • ولتاژ کاری 12 تا 24 ولت DC
  • دستگاه فرستنده و گیرنده هر دو از نوع ضد انفجار
  • سطوح حساسیت قابل تنظیم
  • جریان مصرفی پایین
  • تست سرخود و جبران سازی حساسیت بصورت خودکار
  • ساختار قوی و مستحکم
  • ایده آل برای حفاظت از محیط های بزرگ در مناطق خطرناک نظیر کارخانجات پتروشیمی، سکوهای نفتی، انبارهای مهمات و… .

 

 کاربردها:

بیم دتکتور ضد انفجار Fireray3000 EExd برای حفاظت از محیط های بزرگ که در گروه محیط های قابل انفجار و خطرناک قرار می گیرند بسیار ایده آل هستند اما در محیط ها معمولی و غیر قابل انفجار پیشنهاد نمی شوند چون از نظر هزینه مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های معمولی نمی باشند.

Fireray® 3000 EExd آشکارساز دود پرتو نوری، همراه با یک منبع تغذیه باتری حمایت، می تواند به یک منطقه از یک کنترل اعلام حریق پانل های معمولی متصل و یا واسط به یک سیستم آنالوگ آدرس از طریق یک ماژول ورودی آدرس و یا یک ماژول مانیتور منطقه.

بیم دتکتور دودی Fireray 3000 EExd (به همراه منبع تغذیه و باطری) را می توان به زون ورودی کنترل پنل متعارف تمامی برندهای اعلام حریق و یا با استفاده از یک ماژول ورودی زون به لوپ آدرس پذیر تمامی برندهای سیستم اعلان حریق آدرس پذیر متصل کرد.

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *