دوره تخصصی آموزش سیستم های اعلام حریق

این دوره به گونه ای طرح ریزی شده است که در طول دو روز دانش پژوهان با طراحی انواع سیستم اعلان حریق و نکات و تمهیدات کاربردی مربوط به نصب و اجرا، تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی انواع سیستم اعلان حریق در پروژه های ساختمانی و صنعتی آشنا خواهند شد.  اهمیت و ضرورت این دوره در توانمندسازی کارفرمایان و پیمانکاران در تعریف سیستم مناسب و انتخاب برند مناسب جهت هر پروژه با توجه به نوع کاربری آن، مدیریت و رفع مشکلات و پیچیدگی های سیستم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد پروژه ها مطابق استاندارد از ویژگی های برجسته این دوره می باشد.

بعدی رویداد پیش رو
6 ارديبهشت 1403 پنجشنبه
  • 00

    روز

  • 00

    ساعت

  • 00

    دقیقه

  • 00

    ثانیه

 

مشاهده جزئیات دوره اعلام حریق

مشاهده جزئیات دوره اعلام حریق

 

 

 

دوره تخصصی سیستم اطفاء حریق آب و فوم

سیستم های اطفای حریق فوم از سه قسمت تشکیل شده است: فوم غلیظ، آب، هوا. هنگامی که مخلوط درستی از این سه آیتم درست شود، این بخش به صورت یک پتوی فوم همگن شعله را توسط مکانیسم های ترکیبی شامل خنک کنندگی، جدا سازی منبع شعله از سطح محصول، بخارات، و خفه کردن آتش، اطفاء می کند. این باعث می شود سیستم اطفای با فوم گزینه ای موثر برای حفاظت از مایعات قابل اشتعال و قابل احتراق باشد.

اهمیت و ضرورت این دوره در توانمندسازی کارفرمایان و پیمانکاران در تعریف و طراحی سیستم مناسب جهت هر پروژه با توجه به نوع کاربری آن، مدیریت و رفع مشکلات و پیچیدگی های سیستم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد پروژه ها مطابق استاندارد از ویژگی های برجسته این دوره می باشد.

ادامه مطلب و جزئیات دوره…

دوره تخصصی و کاربردی آموزش استاندارد NFPA 72

استاندارد آمریکایی سیستم های اعلان حریق (NFPA 72) یکی از برجسته ترین و به روزترین استانداردهای دنیا در زمینه سیستم های اعلان حریق می باشد که در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران در تمامی پروژه های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. اما متاسفانه در اکثر پروژه های کشور به دلیل عدم آشنایی کارفرمایان و پیمانکاران با این استاندارد شاهد نصب و اجرای ناقص و ناموفق انواع سیستم اعلان حریق می باشیم. آشنایی کامل و جامع با این استاندارد و بهره گیری از آن کمک شایانی به انتخاب مناسب تجهیزات، نصب و اجرای کامل و بدون نقص سیستم مطابق استاندارد، ارائه راهکارهای ارزشمند در زمینه تعمیر و نگهداری سیستم اعلان حریق و نیز طراحی اصولی و پایه ای بر طبق استاندارد خواهد کرد.

 

ادامه مطلب و جزئیات دوره…

 

 

دوره تخصصی سیستم اطفاء حریق اسپرینکلر

این دوره با هدف توانمند ساختن دانش پژوهان با اصول و شیوه‌های مدیریت سیستم های اطفاء حریق اسپرینکلر شامل طراحی، نصب و اجرا، تست و بازرسی، راه اندازی، بهره برداری و تعمیر و نگهداری می باشد. و در پایان دوره از شرکت کنندگان انتظار می رود توانمندی مدیریت کلیه پروژه های  اطفاء حریق اسپرینکلر صنعتی و ساختمانی را کسب نمایند. اهمیت و ضرورت این دوره در توانمندسازی کارفرمایان و پیمانکاران در تعریف سیستم مناسب جهت هر پروژه با توجه به نوع کاربری آن، مدیریت و رفع مشکلات و پیچیدگی های سیستم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد پروژه ها مطابق استاندارد از ویژگی های برجسته این دوره می باشد.

ادامه مطلب و جزئیات دوره…

دوره تخصصی و کاربردی آموزش سیستم های F&G

سیستم های آشکارسازی آتش و گاز که به اختصار سیستم های F&G خوانده می شوند، اغلب در پروژه های بسیار حساس و پیشرفته صنعتی که با گاز ها و مایعات قابل اشتعال سرو کار دارند به کار می روند نظیر پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، پایانه ها و انبارهای نفت و مواد شیمیایی، ایستگاه های تقویت و یا تضعیف فشار گاز و… اینگونه سیستم ها با توجه به نوع برند دارای قابلیت های ویژه و پیشرفته ای جهت اتصال به انواع دتکتورها گاز و شعله و … می باشند.

این دوره با هدف توانمند ساختن دانش پژوهان با اصول و شیوه‌های مدیریت سیستم های F&G شامل طراحی، نصب و اجرا، تست و بازرسی، راه اندازی، بهره برداری و تعمیر و نگهداری می باشد. و در پایان دوره از شرکت کنندگان انتظار می رود مدیریت کلیه پروژه های  صنعتی F&G در نفت و گاز و پتروشیمی را بر عهده گیرند.

مشاهده جزئیات دوره F&G

دوره تخصصی سیستم اطفاء حریق گازی FM200 و CO2

دوره تخصصی آموزش سیستم های اطفاء حریق FM200 و CO2 با هدف توانمند ساختن دانش پژوهان با اصول و شیوه‌های مدیریت این سیستم ها شامل طراحی، نصب و اجرا، تست و بازرسی، راه اندازی، بهره برداری و تعمیر و نگهداری طرح ریزی شده است. و در پایان دوره از شرکت کنندگان انتظار می رود توانمندی مدیریت کلیه سطوح پروژه های سیستم های اطفاء حریق FM200 و CO2 را کسب کنند.

اهمیت و ضرورت این دوره در توانمندسازی کارفرمایان و پیمانکاران در طراحی سیستم مطابق استاندارد، مدیریت و رفع مشکلات و پیچیدگی های سیستم، شیوه های صحیح اجرا، تست و بازرسی و تعمیر و نگهداری اینگونه سیستم ها و نیز ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد پروژه ها مطابق استاندارد از ویژگی های برجسته این دوره می باشد.

ادامه مطلب و مشاهده جزئیات دوره…