سمینار رایگان بیم دتکتورهای اعلام حریق

در سمینار رایگان بیم دتکتورهای اعلام حریق به بررسی اصول طراحی، نصب و اجرای سیم کشی انواع بیم دتکتورهای اعلام حریق اعم از نوع انعکاسی و نوع فرستنده و گیرنده پرداخته خواهد شد.

سرفصل های سمینار بیم دتکتورهای اعلام حریق:

  • بررسی اصول طراحی بیم دتکتورها
  • معرفی برندهای مطرح بیم دتکتورها
  • تکنیک های کاهش قیمت در مناقصات
  • بررسی اصول سیم کشی در انبارها
  • بررسی روند نصب و راه اندازی بیم دتکتورها
  • انجام تنظیمات مربوط به بیم دتکتورها بصورت عملی
  • تست عملی بیم دتکتورها

دوستانی که علاقمند به شرکت در این سمینار می باشند، می توانند با پر کردن فرم زیر، اعلام آمادگی نمایند. همچنین تکرار مجدد برگزاری این سمینار 3 تا 4 ساعته، هر ماه به ترتیب اولویت پیش ثبت نام، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نزدیکترین زمان برگزاری: 21 فروردین 1396

{module فرم سمینار بیم دتکتورها}

سمینار رایگان کنترل پنل های اطفاء حریق

سمینار رایگان کنترل پنل های اطفاء حریق به همراه تست و تخلیه عملی سیستم اطفای حریق گازی، به منظور آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان به صنعت حفاظت از حریق طرح ریزی شده است. هدف از برگزاری این سمینار آشنایی هرچه بیشتر کارشناسان و مهندسین حفاظت از حریق با استانداردهای حاکم بر کنترل و مدیریت سیستم های اطفای حریق گازی از طریق کنترل پنل های اطفای حریق است. تشریح ساختار عملکرد کنترل پنل های اطفاء حریق، استانداردهای حاکم و نیز پیکره بندی های مختلف سیستم کنترلی اطفاء و آشکارسازهای مورد استفاده در سیستم های اطفاء حریق از ویژگی های بارز این سمینار است.

همچنین در انتهای دوره، تست و تخلیه عملی سیستم اطفاء حریق گازی برای علاقمندان اجرا خواهد شد تا از نزدیک شاهد عملکرد واقعی چنین سیستم هایی باشند.

دوستانی که علاقمند به شرکت در این سمینار می باشند، می توانند با پر کردن فرم زیر، اعلام آمادگی نمایند. همچنین تکرار مجدد برگزاری این سمینار 2 تا 3 ساعته، هر ماه به ترتیب اولویت پیش ثبت نام، اطلاع رسانی خواهد شد.

نزدیکترین زمان برگزاری: 28 فروردین 1396

{module سمینار رایگان پنل های اطفا حریق}