راهنمای نصب بیم دتکتور Fireray5000

برای نصب بیم دتکتور دودی مدل Fireray5000، در ابتدا باید در نظر داشته باشید که در طول مسیر این بیم دتکتور تا رفلکتور آینه ای آن هیچ مانعی در محدوده نیم متری آن وجود نداشته باشد. چون وجود چنین موانعی باعث عدم کارکرد درست و همچنین روند تست و راه اندازی این نوع بیم دتکتور را به شدت دچار مشکل خواهد کرد. این موضوع در شکل زیر نشان داده شده است.

همچنین با توجه به قانون فوق در خصوص جانمایی محل نصب آشکارساز بیم Fireray 5000، فاصله بیم دتکتور از دیوار کناری آن نباید کمتر از نیم متر (50 سانتی متر) باشد. این موضوع در شکل زیر نشان داده شده است.

یک نکته مهم در خصوص نصب آشکارسازهای پرتوی آینه این است که در انبارها و یا سوله های بزرگ که طول آن بیشتر از 100 متر (یعنی بیشتر از برد تحت پوشش بیم دتکتور) هست، نیاز است که دو بیم دتکتور را در یک راستا نصب کنیم تا بتوانیم تمامی طول انبار را پوشش دهیم. در چنین شرایطی همانگونه که از شکل های زیر پیداست، بیم دتکتورها می بایست پشت به پشت یکدیگر قرار گیرند (حالت صحیح). و اگر بیم دتکتورها مقابل هم قرار گیرند (حالت غلط)، در زمان راه اندازی با مشکلات جدی ای ناشی از تداخل اشعه های دو بیم دتکتور با یکدیگر مواجه خواهیم شد.

شکل زیر نحوه باز کردن کنترلر بیم دتکتور Fireray 5000 را جهت انجام سیم کشی و سربندی آن نشان می دهد.

 شکل زیر نحوه باز کردن هد بیم دتکتور مدل فایرری Fireray5000 را جهت سیم کشی و سربندی آن نشان می دهد.

 

برای خرید بیم دتکتور و همچنین مشاوره فنی و اجرایی رایگان و نیز دریافت بهترین قیمت فروش بیم دتکتورهای اعلام حریق با ما در تماس باشید.

تلفن: 22915668

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *